.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استمهال تسهيلات بانكي واحد های تولیدی بدهكار استان

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: واحد هاي توليدي كه كمتر از 2 ميليارذ تومان بدهي داشتند از ابتداي سال جاري شناسايي و به مدت يكسال استمهال تسهيلات بانكي دريافت خواهند كرد.

به گزارش ایسنا ، مرتضي هاشم پور در جلسه بررسي مشكلات واحد هاي توليدي استان در ساری اظهار كرد: واحد هايي كه مواد اوليه را از خارج كشور وارد مي كنند براي سرمايه در گردش مشكلي نخواهند داشت.

وي افزود: در پرداخت تسهيلات ارزي به واحدهايي كه ماشين آلات را از خارج كشور وارد مي كنند نيز محدوديت منابعي وجود ندارد.

هاشم پور خاطرنشان كرد: در هيمن راستا بانك هاي تجارت ، ملت و صادرات به مشتري هاي خودشان كه حساب بانكي دارند سرمايه در گردش پرداخت مي كنند.

وي همچنين گفت: واحد هايي كه در بانك هاي صادرات، ملت و تجارت معوقه بانكي دارند مي توانند با پرداخت جرائم ديركرد و 10 درصد اصل وام بدون هيچ مشكلي وام را دريافت كرده و از تسهيلات بانكي استفاده كنند.

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران از گشايش خط اعتباري جديدي با اعتباري 5 هزار ميليارد تومان در كشور خبر داد و افزود: 35 درصد از اين منابع به صنعت اختصاص خواهد يافت.

هاشم پور تصريح كرد: واحدهايي كه بيش از 50 نفر اشتغال دارند و فعال هستند و 4 ماه نيز از پرداخت حقوق كارگران خود عاجز هستند و معوقه بانكي نيز دارند مي توانند مشكل خود را در كميته بحران مطرح كنند تا به كار آنها رسيدگي شود تا چنانچه شاريط احراز را دااشته باشند با امضاي استاندار به تهران معرفي و براي رفع مشكل آنها اقدام شود.

وي با اشاره به اين مطلب كه واحدهايي كه كمتر از 2 ميليارد تومان بدهي داشتند از ابتداي سال شناسايي و به مدت يكسال استمهال تسهيلات بانكي دريافت خواهند كرد ،‌ افزود: تاكنون 56 واحد به مبلغ بيش از 31 ميليارد تومان استمهال گرفتند و بيش از 200 واحد ديگر نيز با مبلغي بيش از 200 ميليارد تومان در حال اخذ مصوبه دولت براي استمهال هستند.

هاشم پور با بيان اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 130 واحد با حجم سرمايه گذاري بيش از 100 ميليارد تومان به بهره برداري رسيده است ، ادامه داد: تا پايان سال جاري بايد يكهزار و 200 ميليارد تومان حجم سرمايه گذاري در صنعت استان به بهره رداري برسد.

وي خاطرنشان كرد: در سال جاري ورود صنايع مادر به استان را شاهد هستيم كه كك سازي در سوادكوه با اعتباري بيش از 300 ميليارد تومان ، پتروشيمي در كياسر ساري ، خودرو سازي در بابل ، فولاد و كاغذ سازي شاهدي بر اين مدعاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.